tirsdag 2. august 2011

Dag 17, 18 og 19

De dagene her gikk veldig i et for meg så nå kommer det bare ''fakta setninger'' om hva det er jeg har gjort.
En dag gikk jeg neover for å se om jeg kunne finne meg en bikini bun men holdt på å besvime da jeg var på vei oppover igjen, så jeg måtte sette meg ned flere ganger langs veien for ikke å falle over. Senere så la jeg bare i sengen å leste i boken min og hørte på rommkameratene mine synge av full hals:P Jeg tror foresten at alle i hele bygge hørte dem, for di hadde glemt å ta igjen døren og de sang høyt ;P
Jeg var på noen av møtene vi hadde( hadde morgen og kvelds møte hver dag). Men var ikke på så mange :P 
Jeg tilbrakte det meste av de 5 dagen inne på romme mitt og kom bare ut for å ta meg et glass cola i ny å ne og for å prøve å spise litt.Vet dere hva? på de 5 dagen jeg var syk drakk jeg son ca 6 liter cola( det skulle ikke være mulig), så nå er jeg JÆVLIG lei av det, aldri mer cola på meg altså...  Sier jeg i vertfall;P
Åh ja, kom på nå at jeg også kom ut for å se film lamme Gina og Alina ett par av kveldene  :D
Så innteresangt var det.
Gina og Alina kaldte meg for drug diler pga at jeg hadde så mange forskjellige piller på nattborde mitt. Så det så ikke verre ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar