lørdag 30. juli 2011

Dag 16

Lørdag

Vi dro til The Reef i dag, og jeg var fremdeles dårlig da vi dro. Å sitte på en 3 timer lang flytur + mellomlanding var ikke akkurat hva som fristet mest, og da hørte jeg om det som skjedde i Oslo fredag også. Jeg ble ganske bekymret for om det var noen jeg kjente eller visste om som det hadde skjedd noe med. Det hjalp ikke på magen, så nå har jeg kastet opp på alle typer offentlig transport (skal ikke si at det var pga det, med det var med på å gjøre meg kvalmere bare det å tenke på at noen kunne gjøre noe sånt, og det i Norge da....) Da Gina sa det til meg kunne jeg ikke tro det med det samme, for sånt skjer bare ikke i Norge (ikke sant).
Vi kom så fram hit til The Reef, og vi har våre egne leiligheter, jeg bor sammen med Gina og Alina :D Hele den dagen vi kom lå jeg i sengen og vi kom rundt 3 tida tror jeg. Å nei vent.. jeg var med nedover for å kjøpe mat da.
                                                          


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar