torsdag 28. juli 2011

Dag 13

I dag sto jeg opp kl 6.30, kan dere tro det... Det skulle vært forbudt å stå opp så tilig i sommerferien.. Men jaja, jeg kan for det selv så. Jeg sto altså opp TILIG og gikk å spiste frokost rundt 7, så var vi ut døren av motele vi lå på til kl 8 son ca. For da måtte vi sitte på buss i 1 time til Janolan Caves og det var så fint å gå der inne(i hulen altså) og så stort som det var... Jeg så et vilt nebdyr jeg da... og de er faktisk ikke så normale å se lenger pga at de holder på å bi utryddet de også. Etter det måtte vi sitte i buss i son ca 4-5 timer til det andre motele vi skulle ligge på, det er litt domt at jeg iukke tok noen bilder av det fra utsiden for dette var et ordentlig motel. Maten var SÅ go først fikk jeg stek men Gina ville ikke ha Kylling såp jeg byttet med hanne:D (er jeg ikke snill) neida:P vi fikk deser også men den var ikke så god, jeg fikk eplekake ting og vanillje is, mens andre fikk de jeg fikk og noen andre fikk noe vanilljeaktige ting som smakte drit for å si det som det er. (jeg tok desverre ikke noe bilde av denne maten da... )  ikke at det er det viktigste med denne turen da ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar