lørdag 30. juli 2011

Dag 15

Fredag
Jeg våknet med at jeg følte meg fin, litt vondt i magen men det er jo ingenting å tenke over, ikke sant. Så jeg ble med nedover (ikke at det var noen god ide akkurat). For på vei nedover ble jeg så JÆVLA kvalm at det kjentes ut som om jeg skulle kaste opp. Men gjorde ikke det da. Etterpå gikk vi te Art gallery, og for å si det som det er, DET PISSREGNET! Seriøst det var som å stå i en dusj når vi var ute. Vi var på galleriet i ca 1 time, og etter det dro jeg til et senter sammen med Erik, Wilma og noen andre. Men da følte jeg meg så kvalm at jeg bare måtte dra hjem... Da jeg satt på bussen igjen ble jeg jækla kvalm IGJEN, men denne gangen var det ikke bare kvalme som plaget meg, jeg kastet faktisk opp... På bussen.... Det var morsomt... Men heldigvis var en av lederne våre der så jeg fikk hjelp da... Men aldri igjen bare så det er sagt, jeg skal aldri i verden røre meg neste gang jeg er kvalm..ALDRI... Da jeg kom hjem sovna jeg, og da Karen kom hjem hadde hun ingen anelse om hva det er hun skal gjøre. Så jeg satt nå der da, med hodepine, kvalme og en jævlig magepine..     
                                                            Slik så det ut ute i gata(ikke noe brae bilder)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar