torsdag 28. juli 2011

Dag 14

I dag måtte vi opp kl 6.30(igjen) men jeg var så trøt at jeg ikke kom meg opp før kl var son ca 6.45 eller noe:P  men jeg ble ferdig til frokosten begynte da(kl7 (flaks)). Her delte jeg rom med Gina(Norsk), Kristin(Norsk), Alina(Svensk), Frida(Svensk) og Malin(Svensk).
 Så etter frokosten måtte vi tilbake til rommene våre for å pakke for kl 8 skulle vi dra til Canberra (hovedstaden). Da sat vi i buss i ca 1 time eller mindre og dro først til The National Science and Technology Centre, jeg gikk meg bort der eller jeg var sammen med noen også gikk de bare så jeg var den eneste igjen og måtte finne veien tilbake, det var ikke morsomt... så jeg kom forsent til bussen også... men etter det dro vi til War Memorial og det var interresangt for de hadde liksom EKTE ting fra krigene som fly deler Nazitegne bomber våpen og klær, jeg gikk meg ikke bort WOW men det var kansje fordi at de ropte på meg hele tiden... Men herregud hvor mange som har dødd bare pga kriger, de hadde liksom to fulle vegger med navn ute(har bilde), Etter det dro vi til AIS aka.Australian Institute of Sport det var KULT det, for inne der hadde de sånn at vi kunne prøve masse forskjellige typer sport, som fotball(soocer og americansk), basket, roing + mye mer, vi fikk også en omvisning, vor vi gikk til baskethallen, gynastikk hallen, vollyball banene, basenge og treningssentre deres JEGVILGÅDER.....  :D etter det hadde vi bare 2 stopper igjen, den første var en plass vi kunne stoppe å ha lunsj (jeg hadde indisk tror jeg) og den neste var på Parlamentsbygningen, de hadde sån flyplass kontrol der, vi måtte liksom ta av oss alt som kunne pipe å sånn. Vi gikk bare inn å så på hoved halleog gikk til butikken og etter det dro vi(*hadde bare en halv time på oss). Så måtte vi sitte i buss i 5 timer for å komme tilbake til Sydney i dag. Når vi endelig kom hjem omg hvor godt det var med mat da<3 for jeg var så ykt sulten og jeg har spist i ett sett etter det (små spising), men nå skall jeg legge meg så natta:) skal opp kl 7 i morgen igjen så :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar