onsdag 27. juli 2011

Dag 12, Regnskogs tur

Jeg skrev ikke om dag 9 og 10 fordi da gjordet jeg ikke så my... åh vent, en av dagene dro jeg neover og møtte Stine og Ingvild, er ikke sikker på hvilken dag. Men resten av helgen gjorde jeg ikke så mye : P

 I dag var jeg oppe kl 7 son ca og tok en dusj, og jeg tror jeg sto der i en halv time om ikke mere så når jeg var ferdig der(med alt). Spiste frokost og dro så til den plassen vi skulle begynne å gå, når vi skulle inn i regnskogen. Det var så mye fin å se der inne (regnskogen), vi så dessverre ingen dyr da, med untak av en ''panda'', hehe...morsomt ikke sant? Not. Når vi var ferdig inne i skogen kjørte Dougg oss tilbake inn til ''byen'' sånn at vi kunne få oss lunsj, jeg delte en Subway med Gina og det var så godt. mmm.... Å etter det så hadde vi fri fram til middagen som ikke var før kl 6,så jeg og Gina satt på romet deres og hørte på Disney klassikere og det vaar så mora for det kom liksom folk inn og ut heletiden. Senere dro vi og handlet og jeg kjøpte meg kjekse, epler drikke og M&M's<3 Vet dere hva, de har ikke M&M's med pianøtsmør her og det skulle ikke vært lov og ikke hatt, for det er så godt. Men samma det, elers sjedde det ikke så mye i dag. Untatt det at vi så en film, dere har vel sett Marley and Me? Den er så bra og jeg elsker Marley. Viste dere at den er basert på en san historie? det er ganske utrolig, tenk deg å ha en sånn hund som Marley, men jeg. Jeg begynner å gråte hvergang på slutten der når Marley dør, spesielt nå for tiden pga at Krisbi, min elste hund begyner å bli gammel og hun plages med veldig mye onter og slikt. Det er litt rart egentlig, for jeg gråter nesten aldri når jeg ser film, untatt når jeg ser HArry Potter(spesieller filmer) og nmår jeg ser filmer der dyr blir drept eller dør... Men nå skal jeg lese litt mner i bok NR 4 og ikke NR3 så jeg sier takk for meg, og dere får ha en fin dag og takk for at dere leser/ser på bloggen min, setter pris på den altså :-P

( Bilder kommer i morgen internetten er klikka)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar